پیام تبریک مدیرکل امور شهری و شوراهای استان بوشهر به مناسبت روز شهردار

به گزارش آفتاب بامدادان، مجید محمودی مدیرکل امور شهری و شوراهای استان بوشهر طی پیامی روز شهردار را به تمامی شهرداران این استان تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

هر آن کس خدمت جانان به جان کرد…. به گیتی نام خود را جاودان کرد

بيست و پنجم اسفند سالروز شهيد سرافراز مهدی باكری به يمن تجليل و يادبود رشادتها و فعاليتهای اين شهيد والامقام به عنوان روز شهردار در تقويم ملی ثبت شده است.

اینجانب این روز بزرگ را به همه شهرداران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خصوصا محضر شهرداران شهرداری های استان بوشهر که نقش مهمی را در مدیریت شهری برعهده دارند، صمیمانه تبریک عرض نموده و امید که شور شیرین خدمت در رویکرد پروژه های شهری با برداشتن گام های اساسی در توسعه شهری با تدبیر رفیع و تلاش منیع همواره همسو بوده و از خداوند متعال توفیقات روز افزون همه خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت دارم.

خدا قوت می گویم خدمت شما شهرداران عزیز که در این روزهای پایانی سال به همراه سایر کارکنان شهرداری ها با تلاش های شبانه روزی سعی دارید با زیبایی های خاص در سطح شهر ذوق بهار در دلها بِروید و همه شهروندان با دلی شاد و احوالی اَحسن، بهار و شکوفایی درختان را با تمام وجودشان حس کنند.

مجید محمودی

مدیرکل امور شهری و شوراهای استان بوشهر

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.