اولین همایش “دشتستان، آینده و پیشرفت” در برازجان برگزار می‌شود

آفتاب بامدادان – فاطمه میرشکاری: نشست خبری برگزاری اولین همایش دشتستان، آینده و پیشرفت، با حضور شهردار برازجان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دشتستان، رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان، رئیس دانشکده و منابع طبیعی شهرستان دشتستان، یکی از اعضا شورای شهر برازجان، معاونین شهردار و جمعی از اصحاب رسانه ۱۷ تیر ماه ۱۴۰۲ در سالن اجتماعات شهرداری برازجان برگزار شد.

مرتضی قدوسی - ماریا خویش دوست برازجانی
به گزارش پایگاه خبری آفتاب بامدادن، شهردار برازجان ضمن تبریک عید غدیر خم و خیرمقدم اظهار داشت: اگر در بخش اجتماعی و عمرانی شاهد موفقیتی در شهرداری هستیم بی‌شک رسانه‌ها دررسیدن به این موفقیت نقش بسزایی داشته‌اند.
مرتضی قدوسی در تشریح برگزاری اولین همایش “دشتستان، آینده و پیشرفت” بیان داشت: این همایش در 4 محور مبلمان شهری، انرژی، کشاورزی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی (که آسیب‌های اقتصادی را هم در بر می‌گیرد) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان برگزار می‌شود.
قدوسی افزود: در محور مبلمان شهری در دو حوزه ارتقاء مبلمان شهری با رویکرد افزایش نشاط اجتماعی و تأثیرات محیطی و مبلمان شهری در توسعه و پیشرفت شهر بحث و بررسی خواهد شد و این همایش در روزهای 21 و 22 تیرماه برگزار می گردد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان ابراز داشت: هر جامعه ای نیاز به زندگی دارد، تولید و پیشرفت هر جامعه مرهون فرهیختگان و دانشمندان آن جامعه است ؛ اگر قرار است شهر ما پیشرفت کند باید آسیب شناسی کنیم و نواقص آن را در ابتدا بررسی، سپس تشخیص و در انتها اصلاح کنیم.
اشکان معصومی افزود: ساعت ۸ صبح روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری، اولین همایش دشتستان، آینده و پیشرفت با چهار محور مبلمان شهری، انرژی، کشاورزی و آسیب های اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد.

ماریا خویش دوست برازجانی

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان با اشاره به کمپین کمکم کن بیان داشت: کمپین کمکم کن با محوریت شناسایی آسیب های اجتماعی در دست اجرا است و بزودی راه اندازی خواهد شد.
ماریا خویش دوست افزود: بسیاری از افراد با توجه به مشکلات روحی و روانی نیازمند افرادی متخصص در این حوزه هستند اما به دلیل نگران بودن از اینکه به فرد متخصص روان شناس و یا روانپزشک مراجعه کنند، به افراد غیر متخصص که اقوام و دوستان هستند و هیچ مهارت و دانشی ندارند رجوع می کنند و بعد از مدتی دچار خسرانی بیشتر از قبل می شوند.
وی افزود: ما در صدد هستیم با ایجاد یک فضایی امن و بدون اینکه آن فرد شناخته شود و یا حضور فیزیکی داشته باشد درمانش را آغاز کنیم و محوراصلی گفتمان مان را در روز چهارشنبه و پنجشنبه به صورت تکمیلی ارائه خواهیم داد.

رئیس دانشکده کشاورزی بیان داشت: با توجه به مشکلات عدیده ای که در استان وجود دارد، دشتستان قطب محصولات خارج از فصل است و همیشه حرفی برای گفتن داشته ایم.
عبدالعلی حسامی افزود: در این همایش در خصوص مشکلات کشاورزان درزمینهٔ بازاریابی محصولات و تولید بذر اصلاح‌شده و مدیریت مصرف آن‌ها بحث خواهد شد.

شهرداری برازجان

 

 

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.