ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مردم مناطق کم برخوردار دشتستان

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان از ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مناطق کم برخوردار شهرستان خبر داد.

به گزارش آفتاب بامدادان، ماریا خویشدوست در گفت‌وگو با روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان افزود: با توجه به رسالت مهم وزارت بهداشت که برقراری عدالت در سلامت و توسعه شاخص‌های بهداشتی است، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به‌صورت مستمر و همچنین در مناسبت‌های مختلف در دستور کار این شبکه قرار گرفته است.

خویشدوست تصریح کرد: یکی از روزشمارهای هفته سلامت سال جاری، به نام دسترسی عادلانه به سلامت نام‌گذاری شده است و اهمیت رسالت مهم ما را در ارائه خدمات به مناطق کم برخوردار بیش از بیش نمایان می‌شود.

وی اضافه کرد: بیش از ۱۰ روستای کم برخوردار در مناطق دور از دسترس و صعب‌العبور در شهرستان دشتستان قرار دارد و همچنین ۱۲ منطقه کم برخوردار در شهر برازجان است.

ماریا خویشدوست خاطرنشان کرد: با مستقر شدن کلینیک سیار دندانپزشکی، پزشکان عمومی، کارشناسان سلامت روان و تغذیه، دارویار و کارشناسان مامایی در این مناطق به بیش از ۸۶۵ نفر خدمات رایگان بهداشتی و درمانی ارائه کرده‌اند که رضایت‌مندی مردم را در پی داشته است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان تصریح کرد: با همکاری گروه‌های جهادگران سلامت در طی یک سال گذشته، بیش از ۱۱ هزار نفر در مناطق مختلف کم برخوردار شهرستان از خدمات بهداشتی و درمانی رایگان بهره‌مند شده‌اند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.