فرماندار دشتستان پای حرف دل اصناف نشست

فرمانداری دشتستان - اتاق اصناف شهرستان دشتستان

رئیس اتاق اصناف و روسای اتحادیه‌های صنفی شهرستان با فرماندار دشتستان دیدار کردند.

فرمانداری دشتستان
به گزارش آفتاب بامدادان، بنافی فرماندار دشتستان در دیدار با رئیس اتاق اصناف و روسای اتحادیه‌های صنفی شهرستان ضمن قدردانی از همراهی کسبه با دولت در شرایط های بحرانی نظیر دفاع مقدس، شرایط کرونا و غیره و با بیان اینکه یکی از ریشه دار ترین و قدیمی ترین مجموعه های مدنی جامعه،اصناف بوده و اثر ماندگاری در جامعه با انصاف و مهربانی خود بر جای می گذارند، خاطر نشان کرد: که در زمان انقلاب نیز یکی از ستون ها و همراهان امام در راه نهضت انقلاب اسلامی اصناف بوده اند.
ایشان ادامه داد: امروز و در این دوران که جنگ اقتصادی و تحریم علیه نظام را شاهد هستیم در سایه تلاش و همدلی و همراهی مردم شریف و تولیدکنندگان و اصناف بزرگوار توانستیم تا حد زیادی بر مشکلات فائق آییم.

دکتر احمد بنافی فرمانداری دشتستان

مقام عالی دولت در شهرستان ضمن اشاره به مشارکت قابل تحسین مردم و نهادهای انقلاب اسلامی و دولتمردان در اجرای رزمایش های مختلف کمک های مومنانه و دست گیری از اقشار آسیب دیده، با تاکید بر ضرورت افزایش تولید و رونق بازار گفت: با حمایت از تولیدات داخلی و بومی و توجه به واحدهای تولیدی و توانمندی ها و ظرفیتهای اقتصادی شهرستان می‌توان به پیشرفت و توسعه اقتصادی منطقه کمک کرد.

وی رمز پیشبرد اقتصادی مطلوب شهرستان را تعامل و همفکری دستگاه‌های اجرایی و اصناف دانست و تاکید نمود : اتاق اصناف سعی نماید تا با نظارت دقیقتر بر عملکرد اصناف و کنترل قیمتها به رونق بازار و کسب و کار کمک نماید.
بنافی در بخش دیگری از صحبت های خود : با اشاره به تلاش دولت در تقویت نهادهای مدنی و صنفی از جمله اتحادیه‌ها، گفت: دولت علاقه‌مند است که کار مردم به مردم واگذار شود و دولت تنها وظیفه نظارت داشته باشد.
وی از اصناف خواست ضمن حفظ ارزشهای اخلاقی و ملی، ارایه آموزش‌ها و ارتقای کسب و کار نوین را در دستور کار قرار دهند.
وی در پایان نیز با بیان اینکه اصناف شرایط نظام و دولت را درک می‌کنند، اظهارداشت خودم : شخصا موضوع نارضایتی کسبه از میزان اخذ مالیات‌ از واحدهای صنفی را پیبگیری خواهم کرد و اگر مشکلی باشد قطعا مرتفع خواهد شد .
قابل ذکر است در ابتدای این نشست روسای اتحادیه‌های صنفی به بیان مسائل و مشکلات بازار تحت نظر خود پرداختند.
حسین کمالی رئیس اتاق اصناف دشتستان
کمالی رئیس اتاق اصناف نیز ضمن بیان مشکلات اصناف شهرستان گفت : اقدامات مجموعه اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی و همچنین کسبه و بازاریان در شرایط شیوع ویروس کرونا و تحریمات علیه ایران اسلامی همچون گذشته پر رنگ بوده و هست .

وی در این نشست خواستار خرید ادارات و ارگان‌ها از داخل شهرستان شد و اظهار نمود : خرید از بازار شهرستان و حمایت از کسبه می تواند باعث رونق بازار و کمک به اشتغال گردد.

فرمانداری دشتستان - اتاق اصناف شهرستان دشتستان

فرمانداری دشتستان - اتاق اصناف شهرستان دشتستان

فرمانداری دشتستان - اتاق اصناف شهرستان دشتستان

فرمانداری دشتستان - اتاق اصناف شهرستان دشتستان

فرمانداری دشتستان - اتاق اصناف شهرستان دشتستانفرمانداری دشتستان - اتاق اصناف شهرستان دشتستان

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.